Virgin Mojito από την The body shop! Review.

Δευτέρα, Ιουλίου 06, 2015

Ποιο είναι το Must Drink για το καλοκαίρι? Μα φυσικά το Mojito!
H αγαπημένα μας The body shop δημιούργησε μια νέα σειρά προϊόντων για το καλοκαίρι που λέγεται Virgin Mojito!! Σήμερα όπως καταλαβαίνετε θα σας μιλήσω για μερικά προϊόντα από αυτά.



Ξεκινάμε με το πρώτο και το πιο σημαντικό προϊόν για την περιποίηση του σώματος μας!
Το Body Scrub!! Είναι ένα Scrub με άρωμα Lime που μ'αρέσει πάρα μα πάρα πολύ.
Είναι ότι πρέπει για μετά την παραλία γιατί απομακρύνει τέλεια τα υπολείμματα αντηλιακού κλπ.
Είναι ένα απαλό Scrub σώματος που δεν ερεθίζει η κοκκινίζει καθόλου το δέρμα.
Αν με παρακολουθείτε ξέρετε πως έχω αδυναμία σε αυτά τα Scrub σώματος.
Θα το βρείτε στα καταστήματα The Body Shop στα 15,50 €








Επόμενο βήμα είναι η ενυδάτωση!! Έχω δυο προϊόντα να σας δείξω, το ένα είναι το Body Sorbet ένα καινούριο προϊόν για εμένα που με ενθουσίασε πολύ και το κλασσικό πια σε όλες μας Body Butter.
Ας ξεκινήσουμε με το Body Sorbet. Είναι ένα προϊόν έκπληξη, είναι ότι πρέπει για τώρα το καλοκαίρι αν δε θέλετε κάτι βαρύ για την ενυδάτωση του σώματος σας, είτε γιατί δεν αντέχετε την ζέστη είτε γιατί θέλετε να απορροφηθεί άμεσα από το δέρμα σας. Είναι ένα προϊόν με ματ τελείωμα που δεν αφήνει το παραμικρό ίχνος λιπαρότητας και ενυδατώνει το δέρμα όσο χρειάζεται!
Σας προτείνω για την απόλυτη δροσιά να τολμήσετε να το βάλετε λίγες ώρες στο ψυγείο πριν την χρήση του! Πραγματικά θα νιώσετε μια αναζωογόνηση στο δέρμα σας.
Θα το βρείτε στα καταστήματα The Body Shop στα 14,00 €


Τώρα αν θέλετε την απόλυτη ενυδάτωση, σας προτείνω το Body Butter!
Δίνει 24ωρη ενυδάτωση που εγώ προσωπικά λατρεύω στα Body Butters της The body shop.
Δε θα σταθώ πολύ σε αυτό το προϊόν γιατί όλες λίγο πολύ τα γνωρίζουμε.
Για τέλος μόνο θα σας πω πως το άρωμα του μένει για ώρες πάνω στο δέρμα και αυτό είναι κάτι που μου αρέσει πάρα πολυ!!
Θα το βρείτε στα καταστήματα The Body Shop στα 15,00 €


Τέλος έχουμε το Body Splash που πραγματικά ήταν μια έκπληξη για εμένα και αυτό!
Είναι ένα νέο προϊόν που έχει ένα φανταστικό άρωμα από Cocktail.
Τρελαίνομαι να το φοράω καθημερινά και επειδή ήθελα να το παίρνω και μαζί μου το έβαλα σε ένα μικρό μπουκαλάκι ότι πρέπει για την τσάντα. Το άρωμα του έχει αρκετά καλή διάρκεια αλλά αν θέλετε το μέγιστο καλό είναι να το ανανεώνετε συχνά όπως κάνω και εγώ.
Θα το βρείτε στα καταστήματα The Body Shop στα 19,00 €

Αυτά λοιπόν με τα Virgin Mojito προϊόντα της The Body Shop!
Ελπίζω να σας άρεσε αυτό το Blog post!! Περιμένω τα σχόλια σας.
Φιλακια πολλα

Αφηστε ενα σχολιο για να μου πειτε την γνωμη σας

2 comments

  1. Πολύ ενδιαφέροντα προιόντα! Απο body shop εχω δοκιμάσει scrub και body butter με άρωμα argan oil και είναι πολύ ωραία. Θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω το body sorbet!!! Φαίνεται πολύ ενδιαφέρον

    ΑπάντησηΔιαγραφή