Βερνίκια νυχιών Chroma από την εταιρεία Panthenols!

Δευτέρα, Ιουνίου 22, 2015

Ήρθε η ώρα να μυρίσει το Blog μου καλοκαίρι! 
Τι πιο τέλειο από τα απόλυτα καλοκαιρινά χρώματα στα άκρα μας?

Η Panthenols δημιούργησε μια νέα σειρά με βερνίκια νυχιών που ονομάζεται Chroma.

Chroma όνομα και πράγμα!!

 Όλα τα χρώματα πραγματικά είναι τέλεια, αλλά ας μιλήσουμε λίγο για τα συστατικά τους! 

Είναι χωρίς acetone-formaldehyde, toluene-xylene-DBP. 



Ποια είναι η γνώμη μου?
Είναι απίστευτα στην εφαρμογή τους, δηλαδή με δυο στρώσεις έχεις το τέλειο αποτέλεσμα!
Η διάρκεια τους στα δικά μου νύχια είναι μέχρι και τέσσερις μέρες.
Πολύ εύκολο στην χρήση βουρτσάκι! Μπορείτε να τα βρείτε στα φαρμακεία.
Πραγματικά τα λάτρεψα.

Αν θέλετε κάτι πολύ όμορφο για τα νύχια σας με όσο το δυνατόν λιγότερο βλαβερά συστατικά είναι τα ιδανικά για εσάς!! 
Τα χρώματα τους με την σειρά που τα βλέπετε στις φωτογραφίες είναι: 
330, 350, 230, 610 και 340




Ελπίζω να σας άρεσε αυτό το μικρό Blog post και να το βρήκατε ενδιαφέρον! 
Πείτε μου την γνώμη σας κάτω στα σχόλια. Φιλάκια πολλά!! 

Αφηστε ενα σχολιο για να μου πειτε την γνωμη σας

2 comments