Erre due Review! Όλα στα μπλε.

Δευτέρα, Ιουνίου 30, 2014


Καλησπέρα κορίτσια,
Σήμερα θα σας κάνω ένα review σε προϊόντα erre due που έχουν τα χρώματα της Ελλάδας μας!
Δηλαδή μπλε. Δυστυχώς μόλις εχθές αποκλειστήκαμε από το mudial, βέβαια αυτό δεν έχει σημασία γιατί πραγματικά είχαμε μια πολύ καλή πορεία και εγώ προσωπικά νιώθω πολύ περήφανη που φτάσαμε στους 16. Αγαπάμε το μπλε χρώμα ούτως η άλλος και είναι must για το καλοκαίρι όποτε πάμε να δούμε τα προϊόντα ένα ένα!!





Πρώτα έχει σειρά η σκιά ματιών στην απόχρωση Νο 452
Η σκιά αυτή ονομάζετε Sparkler for eyes, Wet & Dry!
Όπως καταλαβαίνετε και από την ονομασία της είναι σκιά με ιριδισμούς και φοριέται και με στεγνό αλλά και με βρεγμένο πινέλο και μέγιστη απόδοση!
Η απόδοση της είναι πολύ καλή και γίνεται ακόμα καλύτερη με βρεγμένο πινέλο!
Η διάρκεια της είναι επίσης πολύ καλή (εγώ την έχω χρησιμοποιήσει μόνο με βάση)
Είναι ένα χρώμα εντυπωσιακό για το καλοκαίρι και πραγματικά τονίζει πολύ τα καστανά μάτια!!
Στην φωτογραφία η απόδοση της είναι με στεγνό "πινέλο"
Έχω και άλλη σκιά της erre due Wet & Dry και πραγματικά είμαι πολύ ευχαριστημένη σας τις συστήνω ανεπιφύλακτα.


Μετά σειρά έχει η μάσκαρα που είχα λατρέψει πέρσι στο μαύρο χρώμα και φέτος την λάτρεψα και στο μπλε χρώμα! Είναι η Erre due volumizing waterproof mascara στην απόχρωση 02 electric blue.
Πρώτα από όλα έχει φανταστική συσκευασία, αυτό το άκρος καλοκαιρινό χρώμα της συσκευασίας σου φτιάχνει την διάθεση!! Μετά για την μάσκαρα τι να πω? Είναι αδιάβροχη και όχι αστεία είναι πραγματικά αδιάβροχη την φοράς στην θάλασσα και δεν έχεις ίχνος μουτζούρας! Επίσης έχει πολύ καλή απόδοση χρώματος το μπλε φαίνεται έντονα στον ήλιο και ξεχωρίζει! Επίσης κάνει τις βλεφαρίδες με ωραία καμπύλη και διαχωρισμό. Το μόνο αρνητικό που έχει είναι το ότι κάνει πάνω από μισή ώρα να στεγνώσει σε εμένα όποτε θέλει προσοχή σε αυτό, μη λερωθείς κλπ


Από τα αγαπημένα μου ήταν τα μολύβια ματιών! Πολύ παιχνιδιάρικα χρώματα που πραγματικά απογειώνουν το μακιγιάζ!! Είναι τρια διαφορετικά, πάμε να τα δούμε αναλυτικά. 


Το αγαπημένο μου είναι το Luxury Waterproof pencil eye No 30
Είναι πραγματικά ανεξίτηλο δε ξέρω πως γίνεται αυτό!! Δε φεύγει με τίποτα, δε μουτζουρώνει, δε πασαλείβεται και έχει τρομερή απόδοση χρώματος! Το αγάπησα από την πρώτη κιόλας στιγμή που το έβαλα. 

Ένα πολύ όμορφο χρώμα για την εσωτερική κάτω γραμμή του ματιού είναι το Silky pencil eye No 94
Φωτίζει πολύ το βλέμμα και κάνει τα μάτια να φαίνονται μεγαλύτερα, έχει πολύ ωραία υφή και γράφει αμέσως. Το συνιστώ και για μικρότερε ηλικίες που τώρα κάνουν τα πειράματα τους στο μακιγιάζ! 

Τέλος έχουμε το Lasting contour eye No 25 που έχει και αυτό πολύ καλή διάρκεια αλλά όχι τόσο καλή όσο το Luxury Waterproof pencil είναι και αυτό ένα πολύ όμορφο μπλε χρώμα που πάει απίστευτα σε καστανά μάτια! 

Τα τελευταία προϊόντα που θα σας μιλήσω σήμερα είναι δυο βερνίκια νυχιών. 
Το Last Minute No 438 και το Exclusive No 250.
Είναι δυο πανέμορφες αποχρώσεις του μπλε.
Είναι σταθερή αξία τα βερνίκια νυχιών της erre due. Πιστεύω όλες μας έχουμε έστω και ένα στην συλλογή μας, εγώ προσωπικά μεγάλωσα με βερνίκια νυχιών της erre due είχα από πολύ μικρή.
Έχουν πολύ καλή απόδοση μόνο με ένα χέρι. Στις φωτογραφίες το χρώμα είναι περασμένο μόνο με ένα χέρι, όποτε καταλαβαίνεται... 


Λοιπόν κορίτσια μου αυτά ήταν όλα τα προϊόντα! 
Εύχομαι να σας άρεσε το post και περιμένω τα σχόλια σας. 
Φιλιά πολλά και τα λέμε σε ένα άλλο blog post η βίντεο!! 






Αφηστε ενα σχολιο για να μου πειτε την γνωμη σας

4 comments

  1. Εγώ δεν έχω ακομα βερνίκι της erre due!δεν το θεωρώ τόσο απολυτο ότι όλες έχουν!:) θα ήθελα όμως να δοκιμάσω κάποια στιγμή!γενικα,λατρεύω το μπλε έντονο χρωμα στα μάτια!φοράω καθημερινα μπλε σκιά στο κάτω μέρος αντι για μολύβι!σκιά της beauty uk!πιστεύω ότι το έντονο μπλε χρωμα,το electric τονίζει υπέροχα τα μέλι ματια αλλά και τα καστανα!εγώ έχω μελι ματια και πραγματικά δειχνει το πράσινο χρωμα τους!αλλα είναι υπέροχο και στα καθαρά καστανα!και στα μαύρα!στα ανοιχτόχρωμα όχι!:) μολύβι luxury έχω και εγώ της erre due μαύρο!το φοράω και σαν eyeliner!έχει συστατικό υγρού eyeliner!όντως φοβερή αποδοση και διαρκεια!λατρεμένο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο σε αυτό που λες για το μπλε και τα μελί μάτια! Το έχω παρατηρήσει και σε μένα! Οι φωτεινές αποχρώσεις του μπλε δείχνουν υπέροχες!

      Διαγραφή
    2. :) ναι!πραγματικά το μπλε και το ασπρο είναι φοβερό tip για τα μέλι μάτια!ιδανικό!χιχι! :)

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφα προϊόντα! Η μπλε σκιά είναι φοβερή! Έχει τέλεια απόδοση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή