Αden cosmetics by beautytestbox review!

Τετάρτη, Ιουνίου 11, 2014

Γεια σας και καλώς ήλθατε σε ένα ακόμα post! 
Σήμερα το θέμα μας θα είναι το πολύ αγαπημένο μου Beautytestbox!! 
To Beautytestbox μας γεμίζει χαρά και εκπλήξεις!
Πριν μερικές μέρες λοιπόν το Beautytestbox ετοίμασε για τις bloggers μια πολύ ωραία έκπληξη.
Οι πρώτες 15 bloggers που θα έστελναν τα στοιχεία τους στο Beautytestbox θα λάμβαναν δυο προϊόντα από τις εταιρίες Wet n Wild ή Aden για να κάνουν Review! 
Το καλύτερο Review από τα 15 θα κερδίσει ένα set μακιγιάζ. 



Τι είναι το Beautytestbox
Το Beautytestbox ξεκίνησε ως το πρώτο συνδρομητικό κουτί στην Ελλάδα και τώρα εκτός από τα συνδρομητικά κουτιά έχει και ένα από τα ποιο διάσημα eshops καλλυντικών στην Ελλάδα!
Στο eshop του Beautytestbox μπορείτε να βρείτε δυσεύρετες εταιρίες όπως The balm, Beauty Uk, LaSplash, Bochery, Kyana, Jessica, MeMeMe, Aden, Wet n Wild και πολλές άλλες που δε βρίσκεις εύκολα στα καταστήματα. 
Εγώ έχω τιμήσει αρκετές φορές το eshop του Beautytestbox γιατί έχουν άψογη εξυπηρέτηση, δωρεάν μεταφορικά, τεράστια ποικιλία και το πακέτο σου έρχεται στο σπίτι μόλις σε μια μέρα με την ACS



Αυτά για το Beautytestbox τώρα πάμε να δούμε τα προϊόντα που μου στείλανε!!
Η Aden είναι μια από τις αγαπημένες μου εταιρίες γι'αυτό και χάρηκα πολύ όταν είδα πως και τα δυο προϊόντα ήταν αυτής της εταιρίας! Ειδικότερα έχω μια λατρεία στις μάσκαρα της Aden και δεν έχω άδικο γιατί και οι δυο μάσκαρα που έχω δοκιμάσει από την συγκεκριμένη εταιρία είναι άψογες αλλά ας αφήσουμε τα λόγια και ας δούμε το αποτέλεσμα της στην φωτογραφία.



Η μάσκαρα ονομάζεται Εxtra volume mascara και μπορείτε να την βρείτε στο παρακάτω Link :


Το αποτέλεσμα που αφήνει στις δικές μου βλεφαρίδες είναι μήκος και απίστευτη καμπύλη!
Πραγματικά δε περίμενα κάτι λιγότερο από την συγκεκριμένη εταιρία γιατί ότι και να έχω δοκιμάσει δε με έχει απογοητεύσει ποτέ. Πλέον η Εxtra volume mascara της Aden έχει γίνει η καλύτερη μου φίλη!

Πάμε τώρα να δούμε το επόμενο προϊόν που είναι ένα ρουζάκι - highlighter πάλι από την εταιρία Aden, βεβαία μπορείτε να το βάλετε ακόμα και σαν σκιά, εγώ δε δίστασα να το δοκιμάσω και μπορώ να πω πως είχε πολύ καλά αποτελέσματα! Ας δούμε όμως πως γράφει πάνω μου το συγκεκριμένο προϊόν.


Καθόλου απογοητευτικό θα έλεγα! Αφήνει ένα πολύ γλυκό ροδακινί χρώμα που είναι εξαιρετικό για το καλοκαίρι. Μου αρέσει να το φοράω το βράδυ σαν highlighter και το πρωί σαν ρουζ. Έχει πολύ καλή διάρκεια και απόδοση! Το μόνο που δε μου άρεσε είναι το πινελάκι που έχει στην συσκευασία, είναι εντελώς αδιάφορο και δίσχρηστο. Το συγκεκριμένο προϊόν δε το βρήκα στο Eshop του Beautytestbox όποτε πρέπει να είναι καινούρια προσθήκη που θα γίνει σύντομα, μπορείτε όμως να δείτε τα υπόλοιπα προϊόντα της Aden στο παρακάτω Link


Χαίρομαι πολύ που ήμουν από τις τυχερές που είχα την ευκαιρία να δοκιμάσω αυτά τα προϊόντα! 
Ελπίζω να είμαι το ίδιο τυχερή και στο Set μακιγιάζ. 
Εσείς έχετε δοκιμάσει κάτι από την εταιρία Aden
Τι γνώμη έχετε για το Beautytestbox

Αυτά από εμένα!! Θα τα πούμε σε ένα άλλο Blog post ή Youtube Video.






Αφηστε ενα σχολιο για να μου πειτε την γνωμη σας

0 comments