Πως να φτιάξεις μόνος σου καλλυντικά από την εταιρία Au Naturel!

Τετάρτη, Νοεμβρίου 13, 2013



Γεια σας, σήμερα είμαι πολύ χαρούμενη γι'αυτό το blog post που θα σας γράψω!!
Αναρωτηθήκατε πότε πως μπορείτε να φτιάξετε το δικό σας Scrub προσώπου, μάσκα προσώπου κλπ?
Σήμερα εγώ θα σας αποκαλύψω την συνταγή του αγαπημένου μου Scrub με υλικά από το Au Naturel.

Ο Au Naturel concept είναι, όπως λέει και το όνομα, λίγο διαφορετικό από το παραδοσιακό concept καλλυντικών.
Ελπίζω αυτό το cartoon να σας εξηγήσει καλύτερα τι προσπαθώ να σας πω.
https://www.youtube.com/watch?v=vMW2s6iqCxM


Τα περισσότερα προϊόντα είναι πιστοποιημένα κατά Ecocert και μπορούν να χρησιμοποιήθουν και όπως είναι, χωρίς να χρειάζεται να μπουν σε συνταγές (τα λάδια, τα βούτυρα, τα ανθόνερα).


Αυτά στην φωτογραφία είναι τα προϊόντα που δοκίμασα εγώ!!

Έχει πάρα πολύ έντονο άρωμα που πραγματικά δε ξέρω αν μ'αρέσει , δε θα το έβαζα σκέτο κάπου αλλά σε συνταγή με το Scrub που είναι ακριβώς δίπλα στην φωτογραφία είναι τέλειο! 
Η συνταγή του Scrub είναι :
παρθένο μέλι, λάδι καρύδας, αμυγδαλέλαιο,ζάχαρη(μαύρη) και αιθέριο έλαιο λεβάντας!
Είναι ότι πιο τέλειο έχω δοκιμάσει στην ζωή μου χωρίς υπερβολές. Εγώ έχω δέρμα με τάση προς ακμή και λιπαρό, όταν το βάζω το νιώθω ενυδατωμένο, καθαρό και απίστευτα λαμπερό! Βοηθάει πολύ και στα σπυράκια.
Σίγουρα θα το φτιάξω και μόνη μου με τα προϊόντα από το  Au Naturel.

Μετά έχουμε το fizzy bath bomb το βάζεις στη μπανιέρα όταν κάνεις μπάνιο. Κάνει φυσαλίδες και απελευθερώσει όλα τα υλικά που έχει μέσα. Είναι πραγματικά φανταστικό αλλά πρέπει να έχεις όρεξη και χρόνο για να το ευχαριστηθείς!

Αυτά λοιπόν! ότι απορίες έχετε μου λέτε και περιμένω τα σχόλια σας. Φιλάκια πολλά


Αφηστε ενα σχολιο για να μου πειτε την γνωμη σας

4 comments

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχεις βραβέιο! http://e-beautyqueen.blogspot.gr/2013/12/liebster-award_4.html#more Συγχαρητήρια για όμορφο blog σου!!! <3 Είδα ότι έχεις παραπάνω από 200 followers αλλά είσαι από τις αγαπημένες μου και έπρεπε να βρω 11!! ^_^

    ΑπάντησηΔιαγραφή