Maybelline New York Review!!

Τρίτη, Μαΐου 14, 2013

Γεια σας κορίτσια σήμερα αποφάσισα να κάνω ένα review για τα νέα προϊόντα Maybelline που κυκλοφορούν!! Μερικά από αυτά τα λάτρεψα. Πάμε να δούμε? :)

Πρώτα θα σας γράψω για το Α-ΓΑ-ΠΗ-ΜΕ-ΝΟ μου! 

Maybelline Express Nail Polish Remover.


Λοιπόν τα πράγματα είναι πολύ απλά για αυτό το προϊόν!!
Βιάζεσαι και θες να ξεβάψεις γρήγορα τα νύχια σου? 
Βάζεις το δάχτυλο σου ένα ένα στην τρυπούλα το κουνάς δεξιά και αριστερά και έτοιμο.
 Μέσα σε ένα - δυο λεπτά έχεις ξεβάψει τα νύχια σου!  Φανταστικό?
Το ακόμα πιο τέλειο είναι πως όταν έχεις ξεβάψει τα νύχια σου τα δάχτυλα σου θα μυρίζουν υπέροχα.
Το μόνο κακό είναι ... Πως αυτό το προϊόν είναι λίγο ακριβό! Κοστίζει 8 ευρώ.

Πάμε για το επόμενο! 

Maybelline The Rocket Volume Express


Όλες έχουμε ακούσει τα καλύτερα για τις μάσκαρα της maybelline όπως και εγώ έχω μία αγαπημένη την Maybelline Colossal Volum' Express Smoky Eyes!! Ας μιλήσουμε για την rocket τώρα. 
Αν θέλετε την άποψη μου... Δε τρελάθηκα! Να σας πω γιατί. Γιατί βγάζει πολύ προϊόν αυτό το βουρτσάκι με αποτέλεσμα να βαραίνει τις βλεφαρίδες μου και να τις γεμίζει κόμπους!! 
Έχει και ένα άρωμα περίεργο σαν οινόπνευμα.
Γενικά εγώ προσωπικά δεν είδα κάτι ιδιαίτερο στην rocket... Ναι μεν κάνει τις βλεφαρίδες εντυπωσιακές κλπ αλλά ok... Κοστίζει 15 ευρώ!

Μέτα θα σας γράψω για το κραγιόν 
Maybelline vibrant mandarin 914

Μου άρεσε πάρα πολύ σαν χρώμα παρόλο που δε φορούσα συχνά πορτοκάλι κραγιόν! 
Έχει υπέροχο άρωμα, πάρα πολύ καλή απόδοση, είναι ενυδατικό και έχει και διάρκεια.
Είναι πάρα πολύ ωραίο γενικά!! Ορίστε και μια φωτογραφία που το φοράω 
Πώς σας φαίνεται? 
Κοστίζει 12 ευρώ νομίζω.

Προ τελευταίο είναι το βερνίκι νυχιών  
Color show maybelline nail polish No 83 pink bikini

Είναι ένα πανέμορφο ροζ χρώμα ότι πρέπει για το καλοκαίρι.
όπως βλέπετε η απόδοση του είναι φανταστική με πάρα πολύ καλή διάρκεια!
εμένα να φανταστείτε κρατάει το πολύ 3-4 μέρες και με αυτό κράτησε 5 μέρες.
Το βουρτσάκι του είναι πολύ βολικό!! Το λάτρεψα. Δυστυχώς δε θυμάμαι πόσο κοστίζει.

Το τελευταίο είναι αυτή η παλέτα 
Maybelline diamond glow 02 coral drama 

Λοιπόν για μένα είναι μία χαρά παλέτα. 
Πολύ ωραία απόδοση με πολύ καλή διάρκεια στα μάτια απλά κοστίζει 12 ευρώ που για μένα είναι πάρα πολλά για μια παλέτα!! Η συσκευασία είναι λίγο δύσκολή στο άνοιγμα και αυτό μπορώ να πω πως με ενοχλεί... Ένα από τα καλά που έχει είναι πως από πίσω από την συσκευασία έχει οδηγίες με μακιγιάζ που μπορείς να κάνεις σε περίπτωση που είσαι αρχάρια.

Αυτά λοιπόν για τα νέα προϊόντα της Maybelline.
Εύχομαι να σας άρεσε το post μου και περιμένω τα σχόλια σας!!
Φιλιά πολλά! 





Αφηστε ενα σχολιο για να μου πειτε την γνωμη σας

13 comments

  1. Πολύ ωραία ανάρτηση Μαράκι! Εμένα η the rocket μου άρεσε πάρα πολύ πάντως, αλλά γούστα είναι αυτά.. Πάντως συμφωνώ για τις τιμές, τσεκουρώνουν πάρα πολύ στην Ελλάδα χωρίς λόγο.
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το κραγιόν σου πάει τρελά!! Να προτιμάς συχνότερα τέτοιες αποχρώσεις! Το ξεβαφτικό νυχιών είναι must! Δεν το βρίσκω ακριβό γιατί κρατάει πολύυυ καιρό (είχα το αντίστοιχο των sephora).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το κραγιόν το έχω και εγώ φοβερή διάρκεια, σου πάει πολύ (με τέτοιο προσωπάκι αυτό μας έλειπε), το Maybelline Express Nail Polish Remover, είναι καταπληκτικό εγώ έχω από τα sephora παρόμοιο και με βολεύει και για ταξίδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Θάλεια μου!! <3
      είναι τέλειο κραγιόν ^_^

      Διαγραφή
  4. I'm loving your blog so much! Everything about it is perfect, especially the background =D You are such a beautiful girl! I'm your newest follower via bloglovin (#164). I'd love it if you could check out my blog and follow back? I'd also be happy to keep in touch on other platforms like twitter. Just let me know if you decide to!

    http://www.bloglovin.com/blog/2787566/sensible-stylista

    Twitter: Sensiblestylist

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τα colour sensational της maybelline ειναι πολυ ενυδατικα και σαν διαρκεια κρατανε χωρις να αλλοιωνονται...Τα colorama τα πηρες καπου στα 4 ευρω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είναι πολύ καλό το ξεβαφτικό νυχιών και η παλετα με τα μπρονζε είναι υπέροχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Nomizw oti auto to kragion k autes oi skies gia to kalokairi einai oti prepei!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. το μανο ειναι τέλειο αγόρασα και εγω το ίδιο στην κοραλι απόχρωση , έπαθα πλάκα με το πόσο γρήγορα στεγνώνει και με την τέλεια απόδοση χρώματος , σίγουρα θα αγοράσω και άλλο μανο αυτής της σειράς .

    ΑπάντησηΔιαγραφή