Garnier Pure Active Fruit Energy Review!

Πέμπτη, Μαΐου 30, 2013


Γεια σας κορίτσια! Σήμερα θα κάνω ένα Review πάνω στον νέο αφρό της Garnier.
Δε ξέρω αν τον έχετε ανακαλύψει εγώ πάντως είμαι πολύ χαρούμενη που τον δοκίμασα!


Είναι αναζωογονητικός αφρός καθαρισμού!!
Έχει εκχυλίσματα από γκρέιπφρουτ, ρόδι και βιταμίνη C. 
Είναι για λιπαρές επιδερμίδες με τάση για ατέλειες και κατάλληλο και για ευαίσθητες επιδερμίδες!

Λοιπόν... Ποια είναι η γνώμη μου?
  1. Έχει τέλειο άρωμα!! (Παραδεισένιο) 
  2. Είναι σε μορφή αφρού όπως βλέπετε και στην φωτογραφία!
  3. Κάνει σαπουνάδα αμέσως.
  4. Δεν αφήνει ίχνος λιπαρότητας.
  5. Καθαρίζει πολύ καλά!!
  6. Και το πιο τέλειο είναι πως με πολύ καιρό χρήσης όντως μειώνει τις ατέλειες..
Εγώ το χρησιμοποιώ δυο φορές την μέρα!! Πρωί και βράδυ.
είναι από τα καλύτερα προϊόντα καθαρισμού που έχω δοκιμάσει!



Αφηστε ενα σχολιο για να μου πειτε την γνωμη σας

21 comments

  1. Θα το δοκιμάσω οπωσδήποτε! Πολύ ωραίο review!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. mou aresoun polu ola ka8aristika prosopou ths garnier k exw to idio alla se gel einai uperoxo!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αγόρασα σημερα το αντίστοιχο τζελ! Οντως μυρίζει υπέροχα! Φανταστικά^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ καλό review!
    Θα ήθελα να τον δοκιμάσω κι εγώ ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ωραίο post:) Νιώθεις το δέρμα σου να σε τραβάει μετά τη χρήση του ή δεν προκαλεί ξηρότητα? Σε ρωτάω γιατί παρ'όλο που έχω μεικτό δέρμα το έχω πάθει αρκετές φορές!
    youngbeautygr.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι και εγώ το έχω πάθει με άλλα προϊόντα! με αυτό όχι.

      Διαγραφή
  6. Πολύ ωραίο review! Θέλω κ εγώ να το δοκιμάσω!
    Φιλιά!

    Ειρήνη by dreamofbeauty22.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. τέλειο,και το επόμενο μου ποστ θα είναι για αυτό χιχι!!!το έχει -40% αυτές τις μέρες,και λέω να το ξαναπάρω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μου αρεσε το αρωμα του τοσο πολυ, ειναι λιγο εντονο αλλα τελειο για καλοκαιρι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. απο που το πηρες ? φαινεται τελειο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή